środa, 4 maja 2016

Spring neon roses

Często zachwalam dobór kolorów w kolekcjach Orly, no ale jak tego nie robić? :D w tym mani wykorzystałam 5 z 6 kolorów wiosennej Melrose :) Mamy w niej wszystko do stworzenia kwiatowego, wiosennego zdobienia - piękną jasną bazę, dwa neony idealne do kwiatków i dwa odcienie zieleni w sam raz na listki :)
Namalowane za pomocą cienkiego pędzelka i sondy do "podstawy" róż, żeby było szybciej. Całość wykończona top coatem oczywiście.
Mam nadzieję, że spodoba się wam ta żywa i radosna propozycja :)

Użyłam:




25 komentarzy :

  1. Bardzo! Szczególnie neony są świetnym pomysłem na róże, wyraziste, po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :) też mi się podoba jak te dwa neony ze sobą współgrają, choć nie mam pewności jak u was na monitorach wyszły, bo nie tak łatwo je złapać :)

      Usuń
  2. bardzo mi się podoba! śliczne te różyczki i kolory również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne różyczki. Piękna ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba zestawienie pasteli i neonów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądają te neonowe różyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy kolor bazowy i jeszcze bardziej urocze zdobienie !

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie kolory tej kolekcji wpasowały się idealnie w to zdobienie ;) kurczę, od dłuższego czasu chodzą są mną jakieś takie kwiatki, ale jeszcze nigdy ich nie malowałam. chyba pora się ruszyć :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj chyba pora :D zwłaszcza, że to bardzo łatwe :D

      Usuń
  8. Cudne ! Faktycznie cała 5-tka lakierów zgrana jest idealnie. Piękne róże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale przecudne te neonowe kwiatuszki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie są dobrane te kolorki :) Mając takie paznokcie można poczuć wiosnę a nawet lato które już za niedługo nastąpi ! Przy okazji chciałabym Cię zaprosić do mnie, moze znajdziesz coś interesującego

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...