środa, 1 marca 2017

Orly Invite Only

Dziś post z lakierem, który pochodzi z zimowej kolekcji Sunset Strip. Owszem, to zieleń, która świetnie sprawdzi się w świątecznych, choinkowych mani, ale też... w wiosennych! Jest to genialny kolor - żywy, intensywny, czysty. I niestety należy do grupy tych, które nie dają się uchwycić na zdjęciach :( Dlatego nie polecam zbytniego sugerowania się nimi, choć oczywiście starałam się co nieco poprawić w programie, by mimo wszystko był jakiś pogląd na kolor. To NIE jest żadna przybrudzona, przygaszona, zgniła, ani też niebieskawa zieleń. Takiego koloru jeszcze nie miałam, ani nie widziałam :) Fankom zieleni polecam w ciemno <3 Jeszcze tylko dodam, że na paznokciach wychodzi trochę ciemniej niż wygląda w butelce.
Aplikacja jest świetna, maluje "się samo" :) Formuła znana w Orlikach; kremowo-żelkowa, w tym przypadku idealne krycie mamy już po dwóch warstwach. Trudno mi określić wykończenie po wyschnięciu: na wzorniku zasechł do typowej satyny, natomiast na paznokciach był początkowo ładnie błyszczący, a potem już tak lekko błyszczący. Nie czekałam do całkowitego wyschnięcia, bo tak średnio mi się to widziało, ani mat, ani satyna - nałożyłam top i w takiej wersji jest na zdjęciach :)

Komu się podoba tak jak mi? <3









Lakier został wysłany mi do recenzji, lecz nie wpływa to na moją opinię. 

18 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. tylko szkoda, że na zdjęciach tego nie można dokładnie oddać :)

      Usuń
  2. wydaje się być ciekawy. może jak zobaczę go na żywo na targach to się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie! :) zdjęcia lipne :/ jedynie tak jak pisałam - wg mnie na paznokciu trochę ciemniejsza niż w butelce, to możesz wziąć pod uwagę :)

      Usuń
  3. Czy wiesz może gdzie w Polsce można stacjonarnie kupić lakiery Orly? Czy w ogóle można? Czaję się na wypróbowanie tej marki już dość długo, a nie lubię kupować lakierów których nie widziałam "na żywo"... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm jedyne co mi przychodzi na myśl to targi beauty forum w Wawie w marcu. Potem są chyba jeszcze jakieś w Krakowie, ale nie mam pewności czy Orly będzie.

      Usuń
  4. Przepiękna, głęboka zieleń, uwielbiam takie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor! Nie słyszałam wcześniej o tych lakierach ;)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto je znać, bo mają wiele cudeniek <3
      dziękuję :)

      Usuń
  6. uwielbiam każdy odcień zieleni :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...